Tuesday, October 28, 2008

TERIMA KASIH KEPADA PELAWAT MEDIA GUAI

Malam tadi MG bertemu dengan Ust Sulaiman ( Mudir Pondok Al Huda, Padang Luas ). Beliau menyarankan agar MG siarkan cerita-cerita berkaitan dengan tokoh politik yang melibatkan orang Mengkarak - Guai. MG tersenyum kerana apabila diimbau kembali memang ramai bilangan mereka ini, baik dari BN ataupun Pakatan atau bebas sekalipun. Beberapa nama yang masih dalam senarai ingatan MG ialah Tn Haji Abdullah, Aki Mohamad,Tan bin Kasim,Idris bin Singgah, Hamzah Abu Samah, Mustafar bin Kadir dan lain-lain serta yang terbaru Sdr Musaniff bin Haji Abd.Rahman. MG akan cuba usahakan maklumlah nak dapat maklumat bukannya senang.
Episod Tokoh sejarah belum lagi selesai, insyallah akan disambung sehingga termampu. Disamping berita dan peristiwa yang berlaku di sekitar Guai , Bera MG akan bawa juga peristiwa dan cerita-cerita dari luar di samping Tokoh Sejarah dan Tokoh Politik setempat. Kepada warga dan komuniti Guai,Bera atau yang ada berkaitan dengannya sudi-sudilah layari dan hebahkan laman mediaguai.blogspot.com kepada yang lain.
Insyallah laman ini akan dipertingkat serta dikemaskini dari masa ke masa. Pandangan,komen dan sokongan awok me MG sanjung tinggi.

No comments: