Thursday, October 30, 2008

Cadangan tubuh Alumni SK Guai

Satu cadangan dari sahabat karib MG iaitu agar dapat menubuhkan Alumni SK Guai. MG difahamkan SK Guai adalah merupakan diantara sekolah yang tertua di Pahang. Kalau Alumni ini dapat ditubuhkan MG pasti banyak perkara dan kisah-kisah lama sekolah ini dapat dipersembahkan dalam mediaguai. Emak dan arwah ayah MG sempat bersekolah disini. Diantara nama-nama guru yang terdengar dicuping telinga MG ialah cg Yunus, cg Salleh, cg Abd Razak, cg Alias, cg Mohidin, cg Wan Zawawi, cg Fauziah, cg Jabar, cg Fablilah, Ust Mohamad dan lain-lain lagi.

Oleh kerana teringatkan SK Guai MG paparkan gambar bangunan SK Guai dan pemandangan padang sekolah sebagai laman selamat datang pelawat laman mediaguai.blogspot.com ini.

Kepada rakan-rakan yang ingin menyalurkan maklumat atau apa-apa pandangan sila emailkan kepada MG melalui alamat .... topazaniq@gmail.com

Kepada kawan-kawan serta guru-guru sambut salam tautan kasih dari MG. Manakala kepada guru-guru yang pernah mengajar, MG ucapkan terima kasih diatas ilmu serta tunjuk ajar yang diberikan, insyallah MG gunakan di tempat yang sebaiknya serta akan menabur bakti kepada masyarakat.

Marilah kita sama-sama membaca dan sedekahkan AlFatihah kepada guru-guru serta kawan-kawan kita yang telah mendahului kita menghadap Allah s.w.t

No comments: