Saturday, November 15, 2008

PERJUMPAAN KELUARGA PAWANG KADIR KALI KEDUA


Pengerusi merangkap Ketua Urusetia perjumpaan keluarga Pawang Kadir, Sdr Musaniff bin Haji Abd Rahman memaklumkan keputusan mesyuarat Ahli Jawatan Kuasa keluarga Pawang Kadir yang diadakan pada 15hb Nov 2008 di Bandar Triang bahawa perjumpaan kali kedua keluarga Pawang Kadir akan diadakan pada 9hb Disember 2008 bertempat di Rumah Besar Kg Bukit Keledang.

Mesyuarat tersebut juga memutuskan agar semua ahli keluarga utama ( perdu ) agar memyumbang makanan sarapan pagi pada 9hb Disember itu. Majlis akan bermula jam 3.00 petang 8hb Disember dengan ahli keluarga dapat menyumbang khidmat tenaga gotong royong membuat persiapan di halaman rumah besar sebagai tempat perjumpaan keluarga.

Urusetia berhasrat untuk memasukkan semua data ahli keluarga ke dalam suatu bank data keluarga yang dikemaskini setiap setahun sekali. Setiap kali perjumpaan, bank data ahli keluarga ini akan dipamirkan. Untuk itu Ketua Urusetia berharap agar semua ahli keluarga mengemaskini data keluarga masing-masing serta menghantar kepada Ketua Urusetia sebelum 3 Disember 2008.

Menurut Ketua Urusetia keluarga Pawang Kadir, Sdr Musaniff setakat 1 Jan 2007 keluarga Pawang Kadir terdiri 203 orang iaitu daripada isteri ( 3 orang ),anak (14+29 orang),cucu ( 68 + 20orang ), cicit ( 65 + 4 orang ) dan cuit ( 7 orang ). Manakala jumlah ahli keluarga akan meningkat tahun ini kerana difahamkan bahawa anak,cucu dan cicit telah menambahkan bilangan keluarga mereka.

No comments: