Wednesday, May 5, 2010

Macamana kalau betul PM Najib bawa agenda Israel kedalam Negara

Bukan menjadi berita angin lagi, tetapi telah menjadi tajuk perbualan masa kini. APCO adalah Syarikat Perunding berkaitan memulih imej buruk pemimpin. Setelah di selidiki bahawa APCO mempunyai pertalian rapat dengan rejim Yahudi ( Israel ).

Agenda 1 Malaysia yang dicanang oleh PM Najib,dikhuatiri agenda tersembunyi rejim Yahudi. Sejarah membuktikan bahawa rejim Yahudi tidak akan berdiam diri selagi cita-citanya mengenggam dunia belum tercapai. Slogan hanya rejim Yahudi sahaja yang baik dan patut memerintah dunia manakala bangsa lain hanya layak menuruti sahaja, ini akan diteruskan sehingga dunia ini menghembuskan nafas terakhirnya.

Slogan rakyat didahulukan prestasi diutamakan juga dikhuatiri tangga-tangga politik melemahkan semangat rakyat mahu perubahan.

Selepas Pulau Batu Putih terlepas ke Singapura kini dua telaga minyak di Limbang bakal terlepas pula ke Brunei. Senario ini membuktikan Pemerintah Negara sekarang ini tidak peduli sangat dan tidak berusaha bersungguh-sungguh mempertahankan Negara yang tercinta ini.

Satu demi satu slogan keluar dari mulut PM Najib, sehinggakan masyarakat tidak sempat memahami apa sebenarnya yang ingin dilakukan. Menyebabkan masyarakat mengambil jalan selamat iaitu tidak ambil peduli keadaan politik Negara. Nak terlingkup terlingkuplah janji kami ada sedikit wang dan harta.

Tetapi pemimpin Negara sekarang menafikan sekeras-kerasnya berurusan dengan APCO World Wide malah jauh lagi dengan rejim Israel.

Rakyat terlopong dan melopong mendengar kedua-dua hujah ini. Masa akan terus berjalan dan ALLAH akan tunjukkan siapa yang betul dan siapa yang salah. Tetapi sekiranya pengaruh dan agenda Israel diketahui berada di Negara sedikit masa lagi serta telah menyusupi bahagian pentadbiran , keselamatan dan komunikasi maka ketika itu tiada ungkapan yang mampu diucapkan.
Dan pada ketika itu rakyat nak marah pada siapa?

No comments: